Cliëntenraad

Voor wie is de Cliëntenraad?

De Cliëntenraad is er voor alle WMO/ WLZ/ ZVW cliënten die gebruik maken van de hulp- en dienstverlening van OLCEA.

Wat doet de Cliëntenraad?

De Cliëntenraad adviseert de Raad van Bestuur van OLCEA over:

• de kwaliteit van de dienstverlening
• de wijze waarop klachten worden afgehandeld
• het huidige aanbod aan hulp- en dienstverlening
• wensen en behoeften van klanten

De Wet Medezeggenschap Cliënten Zorginstellingen beschrijft wat de rechten en taken van een Cliëntenraad zijn.

De Cliëntenraad behandelt geen klachten!

De Cliëntenraad behartigt niet de klachten van cliënten van OLCEA.

Daarvoor kunt u zich wenden tot de klachtenfunctionaris van Olcea (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.)  en in een later stadium tot de Geschillencommissie. Hierover leest u meer bij klachten & suggesties. 

Contact

De Cliëntenraad nodigt cliënten van OLCEA Nieuwe Zorglandschap van harte uit om suggesties, opmerkingen en verbeterpunten door te geven. Zo bewaken en verbeteren we voor u de kwaliteit.

U kunt de Cliëntenraad bereiken door een e-mail te sturen aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via tel.nr.: 074 - 34 91 857.