Klanttevredenheidsonderzoeken Olcea

Hieronder vindt u de klanttevredenheidsonderzoeken van Olcea

Klanttevredenheidsonderzoek 2018

Bekijk hier de Rapportage CQ-Index Zorg Thuis 2018 (PDF)

Klanttevredenheidsonderzoek 2015

Bekijk hier de Rapportage CQ-Index Zorg Thuis 2015 (PDF)

Klanttevredenheid

Olcea kent haar eigen cliënttevredenheidsonderzoek en een CQ meting via externe validering. 

Het meest recente klanttevredenheidsonderzoek uit 2018 is uitgevoerd door een onafhankelijk onderzoeksbureau. Olcea scoort hierbij een 3.62 gemiddeld op een schaal van 1 t/m 4. Dit is zeer goed in de branche. Alle recente klanttevredenheidsonderzoeken vindt u hier.  

Zorgkaart Nederland

Olcea Nieuwe Zorglandschap B.V. wil graag weten wat cliënten en verwanten vinden van de kwaliteit van zorg en dienstverlening. Olcea Nieuwe Zorglandschap scoort een 8.7 gemiddeld op Zorgkaart Nederland. 

Om cliënten en verwanten ook individueel uit te nodigen om onafhankelijk hun oordeel te geven over de kwaliteit van zorg en dienstverlening, stimuleert Olcea het gebruik van zorgkaart Nederland.

Dit past ook goed in de maatschappelijke tendens dat burgers steeds meer zelf participeren in het zorgproces en hun ervaringen delen met anderen. Op basis hiervan kunnen cliënten ook een weloverwogen keuze maken voor een zorgaanbieder. Klik op de afbeelding om naar de beoordelingen te gaan.